tirsdag 30. august 2011

Jeg har venner. I'm serious.

Dette er Cassandra (....og meg). Hun er super, morsom, og veldig god til å kjøre bil. Vi har Physics og Pre-cal sammen på skolen. Dessuten har hun vunnet masse poeng hos meg etter at hun tok meg med til Dairy Queen og introduserte meg til Blizzards (ISKREEM).

I dag overlevde jeg svømmetrening nummer to. Er veldig stolt. Vi løp bare to laps rundt The Track (den ovale løypa rundt fotballbanen som dere alle har sett på film), men så hadde vi pyramide-push-ups (nei, man står ikke oppå hverandre... Partneren din gjør én, du gjør én, partneren gjør to, du gjør to, partneren gjør tre...blaahhhblah.) og hold-beina-rette-og-løft-dem-opp-i-været 25x4 ganger. Til slutt veltet vi traktordekk frem og tilbake, noe som resulterte i at jeg ble ganske skitten. Lol.
Vet at jeg er ekstremt sexy på dette bildet, men please, behave yourselves.

Etter trening plukket Cass, Barney (gubben til Cass. Han heter egentlig Brandon, men alle kaller ham Barney) og Etienne meg opp utenfor huset mitt. Etienne er min utvekslingskompis fra Frankrike. Vi er tre utvekslingsstudenter i Hanover: Etienne, Havier (spansk dude) og meg.
VEL, vi dro og så på soccerkampen mellom Southwestern og Shawe (taperskole i Madison. Elsker rivaliseringen mellom amerikanske skoler). Spennende kamp! Veldig brutal - bra jeg hadde med kameraet mitt, HAH.
Jeg fant det hele ekstremt underholdende.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du tar "rett-etter-trening-looken" til et helt nytt nivå, Merete! <3 Keep up the good work!

    SvarSlett
  2. Og når skal dere gå i vannet? Det er svømmetrening, ikke sant? Bildekk får meg til å tenke på at dere kanskje trener til å bli "verdens sterkeset mann" :-)Men jammen er du søt <3

    SvarSlett