søndag 21. august 2011

Sjekk postkassen deres, jenter

Som noen av dere sikkert husker, har jeg lovet flere av mine venninner å sende dem en true American football player i posten. VEL, jeg jobber med saken. I dag var jeg på en rask rekognoseringstur. Jeg bor bare 100 meter fra banen. Hehhee..
Southwestern har faktisk ikke et fotballag (!), altså amerikansk fotball, ikke soccer. Så jenter, dere får nøye dere med college-gutter. Ikke at jeg tror det er et nederlag, or?

UPDATES:
- Jeg har en del venner nå. Veldig stolt. Kontaktlisten på telefonen min stiger mot nye høyder. Tror faktisk jeg har hele 14 kontakter atm. Lover.
- Ennå ikke feit. Og jeg har vært her i TRE uker allerede.
- Været er digg. Summer until late September. MINST.
- Melkesjokoladelageret mitt minker. Feel free to send me some more (INGEBORG, på tide å sende meg bursdagsgaven min. Remember, du lovte å sende norsk godteri).
- Jeg tror engelsken min blir bedre og bedre.
- Ingen i USA har klart å si navnet mitt 100 % perfekt. Lol. Hvis vi ser bort fra Guro da, som er i Missouri nå, og jeg vet at hun får det til. Pluss resten av de hundrevis av norske ungdommer spredt rundt her.
- Null hjemlengsel!
- Ønsker meg en gul skolebuss. Planlegger å stjele enn mot slutten av året og ta den med hjem.

USA er faktisk ganske som på film. Jeg er totalt håpløst forelsket i dette stedet.

4 kommentarer:

  1. adresse er en fin ting å ha hvis man skal sende pakke :)

    SvarSlett
  2. Maybe Ken and I will break our tradition of not attending football games and take you to the first football game of the season! :) Please send more Norwegian chocolate, it's the best!! :)

    SvarSlett
  3. Jeg blogger mer enn deg meredde...i just need to say that. Woow, nå følte jeg meg bra <3 I love u

    SvarSlett
  4. Yes! Ett skritt nærmere min fotball-hunk! :) wee =) du ser godt ut, jenta mi :) Kos deg videre! <33

    SvarSlett