onsdag 24. august 2011

SERIOUSLY?

OK. Prepare yourselves. Dette er sykt..........................ready?
Jeg har gått ned 4 kg.
Nemlig. Det kan umulig stemme. UMULIG. Så jeg gikk opp på vekten en gang til og brukte både konverteringsprogrammet på mobilen min og et på internett.
Begge sier det samme: "Merete, du har gått ned i vekt i USA."
Jeg bare: "I do not believe you."
De bare: "It's there. You can see the numbers. You can do the math."
Og jeg bare: ..............
Og de bare: "HAH. For godt til å være sant?"
UHUM, yeah? It probably is.

Jeg stoler ikke på denne vekten. Må finne en annen. Føler at det er hakket for deperat å gå til helsesøster på skolen og be om å få låne vekten hennes, men nå lever jeg i en gnagende uvisshet. Lyver vekten? (Probably.) Er jeg tynnere, ER JEG FEITERE? (ÆH.)

Dette var mitt første måltid i USA....... 
Når du bor i USA er det umulig å unngå usunn mat. Og...GAH..jeg innrømmer det, jeg spiste french fries til lunsj i dag. BUHU. Tror jeg må konkludere med at vekten lyver. Smertefullt. Dessverre får jeg nok ikke ro i sjelen før jeg har dobbeltsjekket disse usannsynlige tallene.
Noen som vil sende en god, skikkelig badevekt fra Norge? I miss the Metric System.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar