mandag 1. august 2011

372!

Dette er altså huset jeg bor i!
Vi har den typiske amerikanske postkassen. Of course.
Dette er Terra, hunden "min". Hun er veldig søt; liker å slikke på mennesker, hoppe litt, elsker isbiter, småbiting. Jeg synes vi kommer godt overens. Det hender jeg prater norsk til henne, og hun ser ut til å forstå aalt jeg sier.
Her er et bilde fra colleget som vi bor rett ved, der Ken, vertsfaren min, jobber. Det er utrolig fint og grønt der. Vakre bygninger også! Det er mulig at jeg kan bli med i en International Club, møte andre freaks fra utenom USA som meg selv.

Ellers: Imorgen skal jeg i et møte med rådgiver. Vertsfamilien har ordnet det. Så får jeg funnet ut hvilke fag jeg må ta og sånn. I morgen skal vi også til Holiday World, en fornøyelsespark i Santa CLaus (ja, det er faktisk et sted som heter Julenisse. LOVE it). Vi skal være i Splashing Safari, vannparken. Det blir nok moro! Isaac og Owen, mine ti år gamle tvillingvertsbrødre, are dying to go. :D

3 kommentarer:

  1. Åå, så bra! Fine bilder da! Heldig, heldig, heldig! Æ! :D:D:D

    SvarSlett
  2. Hallo Merete, endelig er du "over there". Det virker som du har det veldig bra. Nå har jeg lagt bloggen din til mine favoritter. Jørgen og jeg sitter på verandaen min i flott sommervær. Han har hjulpet meg med å komme på bloggen din. Hils fra farmor til din nye vertsfamilie. Klem fra farmor Mette.

    SvarSlett