fredag 5. august 2011

My Norwegian Name

"Hey, I am Merete"
"..........." Awkward. "Say that again?"
LOL.

Vel, ingen klarer å uttale navnet mitt riktig (ikke at jeg forventet det). Amerikanerne er søte da, for de fleste vil heller prøve å si Merete riktig enn å finne på noe enklere. NOEN har riktignok gitt opp allerede.
Nå kalles jeg Em, Emmy, Norway (my favorite), Meret, Merede, Merette (American style).

Her er Sharon og jeg foran presidentens hus. I MET THE PRESIDENT! ...of Hanover College. Søt dame!
Andre oppdateringer:
- Jeg har ikke blitt overvektig ennå. Sick.
- Jeg prøver å finne en aktivitet å drive med, men det er så mange at jeg måtte be om en liste.
- Jeg har spist waffle fries.
- Alt er veldig amerikansk her.
- Jeg lærte en ny lek i gymmen i dag; kickball, en blanding av fotball, kanonball og baseball.
- Jeg liker High School.

3 kommentarer:

  1. Det er så spennende å lese! :D

    SvarSlett
  2. Anna, I love you! Min faste leser <3

    SvarSlett
  3. Skjønner at mye er veldig "american". Det er giftemål hos naboen i kveld, så da står nok Gamle Jarenvei på hodet - mange gjester og DJ.
    Ha en fin helg - i morgen fylles huset på opp til "fullt" - L og A kommer hjem. Klem fra pappsen.

    SvarSlett