onsdag 10. august 2011

Very Important Person

Som dere kan se på bildet nedenfor har jeg mottatt to ID-kort. Det ene er for Southwestern, og det andre er for Hanover College. På colleget er det en treningshall jeg nå har tilgang til, og et bibliotek der jeg kan låne bøker om jeg måtte ønske det. SOuthwestern-kortet brukes til å betale for skolelunsjen (som forresten er masse usunn mat).

Her er den ene katten min, Gordy. Veldig søt, men overhodet ikke interessert i meg.
Jeg rakk så vidt å ta et bilde av ham før han dovent snudde halen til meg og vandret vekk.

3 kommentarer:

  1. kan dere ikke gå andre plasser i lunsjen?

    SvarSlett
  2. Hei kjære. Du har jo vært superflink til å blogge,jeg har mye lesing å ta igjen.
    Ler godt av episoden med shortsen og toppen.... stakkar deg, må ha vært ltt pinlig :) Pass godt på deg selv,jeg gleder meg til å følge bloggen videre.
    STOR klem fra tante S

    SvarSlett
  3. Følger bloggen din da min datter er i Lexington ca 30 min fra Louisville.

    SvarSlett