torsdag 25. august 2011

Jeg er i gaaang..

..med min extracurricular activity. Svømming. Southwestern Swim Team.
...WHY? Ingen anelse. Jeg kan jo ikke svømme. Bleh, det har sikkert noe med at Susie sa: "This is what keeps you skinny." Say no more - I'm in.

Så i dag løp vi. Og løp. Forlengs, baklengs, og på alle fire som kalles "bear crouch" eller noe (yeh, den siste der fikk meg ikke til å føle meg så altfor, altfor attraktiv. Strekningen forbi the boys soccer team var spesielt ydmykende. Bra for meg at jeg er så full av selvironi. Barna fra Middle School sto til min store glede langs banen og heiet: "Oh! You're a lion, you're lion". Kids, please..I'm a bear.)
Masse push-ups (kill me) og sit-ups (kill me some more) også.
Det positive med det hele var (1) at jeg forhåpentligvis ble litt mer tan av å være ute i den stekende sola, (2) at jeg kunne la meg selv spise en liten bit melkesjokolade da jeg kom hjem, og (3) at jeg kan la meg selv spise en liten bit melkesjokolade til litt senere.
På the down-side har vi (1) at varmen ute gjør deg unødvendig rød og uattraktiv, og (2) at jeg kommer til å gå tom for melkesjokolade mye raskere.
Nok en gang: Oppmuntrer alle gode venner der hjemme, eller generelt mennesker som har tilgang til Freia Melkesjokolade, til å sende meg det i posten. Ta kontakt for nærmere kontaktinformasjon (merete.hs@hotmail.com).

Fikk smoothie av Sharon da jeg kom hjem! I <3 my host family. Verdens søteste.
1. september starter selve svømmingen, og vi har trening tirsdager og torsdager frem til sesongen starter, og det er ikke før til vinteren.
Vurderer å prøve tennis også. For moro skyld.

This is the face of someone who's not getting fat. Bare sier det.

UPDATES:
- Vi lover troskap til USA hver morgen i første time.
- Været er digg her.
- Jeg skal ta senior picture i morgen.
- Blir ikke mobbet.
- REPEAT: Nesten tom for melkesjokolade. MAYDAY MAYDAY.
- Jeg har flere venner i dag enn i går. Win.

2 kommentarer:

  1. Jeg blir i godt humør av å lese bloggen din. Det er en herlig start på dagen min når jeg kommer på jobb :-)Skjønner også at du må jobbe mer med løve-imaget når kidsa tror du er en bjørn. Ha, ha, ha. Og når det gjelder sjokolade... Hvis du finner ut hvilken mattebok vi skal sende, kommer det kanskje litt sjokolade i den pakken. Stor klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Mammaaa, rådgiver har ikke svart ennå. Og barna må jobbe med synet sitt; jeg var en bjørn, og de trodde jeg var en løve. Flaut. For dem. Love from your favorite daughter.

    SvarSlett