søndag 14. august 2011

Sjefen over alle sjefer

Disse gutta har skjønt hvem som er the boss! Oi, oops...flaaaut..jeg mente selvfølgelig "THE BOSS" (de ordene får ikke riktig effekt i små bokstaver..)

Det er muulig at de bare tilber meg for å få melkesjokolade (nei, jeg avslører ikke hvor jeg har gjemt den. Det ville vært tåpelig. Hvemsomhelst kan tross alt lese dette, og jeg vil ikke at hvemsomhelst skal stjele sjokoladen min. Freia Melkesjokolade er sjelden vare i denne delen av verden), men jeg liker å tro at de synes jeg er helt ok som person også.
Beste vertsbrødre ever.

3 kommentarer:

  1. De er sååå søte! :D og de liker norsk sjokolade! weee! <3

    SvarSlett
  2. Hei Boss! Så det er melkesjokoladen som er pressmiddelet. Er det noe igjen av den da?

    SvarSlett
  3. Jeg skal sende mer sjokolade Merete..Skal få adressen av mamma.Det er lov det, eller????
    Akkurat nå har Alexandra overnattingsbesøk av 3 TRE gutter!!!De som sang Abbor i Mgpjr i fjor er på besøk. Herlig ungdom med mye sang, musikk og latter. Koselig å følge deg på bloggen.
    Ta godt vare på deg selv<3 klem tante s

    SvarSlett