søndag 28. august 2011

4 week anniversary!


I går fylte USA-meg 4 uker. Yippi. Tiden har gått fort; føles ikke lenge siden jeg møtte familien på flyplassen!
I løpet av disse fire ukene har jeg shoppet, gått på skolen, fått venner, trent, spist herlig amerikansk mat..og masse mer. JA, jeg er for lat til å skrive en detaljert beretning om mitt hittil fire uker lange liv i USA.

UPDATES:
- I dag skal jeg smake min tredje Ben&Jerry's. Målet er å smake alle. I believe in me.
- Det er utrolig fint at 16-åringer kan kjøre her. Lettere å komme seg rundt.
- Gleder meg til Thanksgiving, College-picnic neste lørdag, College-galla, Homecoming, Halloween, jul, Prom, og Turkey shoot-out (basketballkamp).
- Fortsatt ingen melkesjokolade i posten. Prøver å vinne deres sympati med dette bildet:
Nå skal jeg tilbringe søndagen med å lære tennis. Blake har vært så grei og gått med på å lære meg det..stakkars. Han vet ikke hva han har begitt seg ut på.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 4 ukers feiringen, heldiggris! I believe in you, også! :D

    SvarSlett
  2. merete, har du farget håret?? grattis med anniversary daaa, håper du har det bra!

    SvarSlett
  3. Svømming, tennis - hva blir det neste?
    1 kg her og en der - tror jeg må sende MELKESJOKOLADE. 4 uker er gått, bare ca 40 uker igjen med "over there life". Kos deg. Hilse Pappa

    SvarSlett