søndag 7. august 2011

My shorts are awesomer than yours

Well, THAT is just a fact of life. Nevnte shortsen min i forrige innlegg, og ønsker nå å velsigne dere med at bilde av den. Yeah, I know, min kjærlighet kjenner ingen grenser. Dere trenger ikke takke meg. Oh no, please, ikke gå ned på kne for å tilbe meg, eller send melkesjokolade-offergaver i posten. Or do.
Her er også det nye sengesettet jeg fikk velge ut. Familien er så utrolig snill! Jeg kunne velge akkurat hvilket jeg ville. Valgte et som matchet gardinene (noen som er overrasket? Neh...alle vet at jeg matcher hva enn det skal være. Har ennå ikke kommet over at læreren min kommenterte at jeg alltid matchet t-skjorten og sokkene mine i 9. klasse). Elsker fargen! Det er det nederste bildet som viser riktig farge.

4 kommentarer:

  1. Sengesettet er nydelig. Så heldig du er som har kommet til en så snill og herlig familie. Så også bildene med grønnsaker som Sharon har postet. Herlig! Antar at du har fått smake? Shortsen er veldig fin, men kort??? Ikke en du kan bruke på skolen :-)

    SvarSlett
  2. Å! Så utrolig fine farger! Og fin pute! Hehe, typisk deg! :D Skal hilse så masse fra mamma og pappa også, hehe! :)

    SvarSlett
  3. Den var stilig, Merete. Det blir vel koseshortsen din når du kommer fra skolen. Ja, du har vært vedlig heldig med familien. Hils alle fra meg, Pappa.

    SvarSlett