onsdag 30. november 2011

Den første snøen

I går kveld kom den første snøen dalende fra oven. YES DA. ..for dette har vi ventet på så lenge, ja, så lenge, ja så leeenge...
Til tross for at jeg hadde feber og helst bare ville dø, dro jeg med meg kameraet ut i kulda og tok noen bilder. Må være vikingen i meg som slo til med de umenneskelige kreftene det krevde.

Snøen ble tilogmed LIGGENDE! ...i en time kanskje. Jeg håpet på å få oppleve min første snow day, men det var visst litt mye å be om. Grmpfhht. Greeit, jeg skal ikke klage. I got snow. Fikk mersmak.

3 kommentarer:

  1. Åå heldig! Her er det varmegrader så det holder...

    SvarSlett
  2. *er ekstremt misunnelig* Her er det bare regn! Og ikke av den koselige sorten. Her snakker vi guffent sludd-regn :( bleeh

    SvarSlett
  3. JEEEG VIIIIIIL HA SNØØØØØØØØØØ!!!!!!!!! her er det bare vind og regn

    SvarSlett