tirsdag 8. november 2011

Novemberfølelse

Nå sitter jeg i sofaen i stua. Jeg kom nylig tilbake fra The Gym, og har tatt en velfortjent varm dusj. Jeg har funnet frem en appelsin, Gossip Girl, strikketøy og en kopp nytraktet kaffe. Jeg lærte å bruke kaffemaskinen i går faktisk, og jeg er stolt av å ha fullført Mission Making Coffee all by myself! Det var tøft arbeid, men ingen utfordring er for stor. Jeg dro til USA alene liksom. En halv klode unna alt jeg kjente.

Jeg holder på å strikke noe som forhåpentligvis blir en hals. Til slutt. Jeg begynte i forigårs, og strikket bittelittegranne i går, og nå er produktet en drøy halvmeter langt.

November i Hanover, Indiana er ikke som november i Norge. I dag var det minst 20 varmegrader ute, og jeg kunne ha gått i t-skjorte og shorts uten å få gåsehud at all. Jeg nøt de 16 minuttene (mulig det er 17.. D:) det tok å traske hjem. Norsk sommer er høst i USA. Jeg prøver fortsatt å prosessere dette faktum, og akseptere det. Hjernen min har vanskeligheter med å godta t-skjorte-vær 8. november.
...20 varmegrader er riktignok ikke vanlig her. Men som jeg har sagt tidligere: I Hanover kan det være kjempevarmt én dag, og pisskaldt den neste. I overimorgen skal det for eksempel være 5 grader. Alle disse værforandringene kommer til å gjøre meg syk.

Ellers vil jeg iformere dere alle om at jeg SKAL BESØKE GURO OVER NYTTÅÅÅÅR! Bittelitte G I R A. Vi skal spise norsk mat sammen, snakke norsk sammen, shoppe sammen, ønske folk godt nyttår sammen........etc. Guro, jeg gleder meg!
Takk til min herlige vertsfamilie og Guros vertsfamilie som gjorde dette mulig.

UPDATES:
- Risengrynsgrøtabstinenser.
- Mer risengrynsgrøtabstinenser.
- Når jeg kommer hjem til Norge, skal jeg bestille en privat tour på Freia. Eller be om å få det gratis.

1 kommentar:

  1. Jeg er så glad i deg, og du gjør meg glad hverdag <3

    SvarSlett