mandag 21. november 2011

Min vakre Beate

Her er det; The Blogginnlegg. For you.
Jeg savner deg masse, og jeg skulle ønske du kunne komme hit til meg. Så kunne vi ta julebilder sammen, og se tv-serier, spise browniesdeig, drikke melk og snakke i timesvis.

Slenger ved noen..
UPDATES:
- I dag var det Nerd Day, men jeg var en ganske så rævva nerd, så jeg tok ikke noen bilder. Men i morgen, mine venner...i morgen.

- Det er rundt 13 varmegrader her og tåke nå. I morgen skal det pøsregne hele dagen. Jeg håper at temperaturen på mirakuløst vis skal synke til under null, og så kan det snø i et par uker. Snø.

- I dag var den første Turkey Shoot Out-kampen. Altså basketballkamp mot Madison High School. Det var ikke varsity-spillerene (de beste) som spilte i dag, de spiller på onsdag, men det var morsomt å være på min første basketballkamp likevel. Jeg fikk se EKTE cheerleadere i aksjon. Fancyfancy. De hadde alle disse ropene... Jeg prøvde så godt jeg kunne å henge med, men jeg skjønte ikke alltid hva de faktisk skrek. Skrike-engelsk er langt fra like enkelt å forståe som snakke-engelsk. No kidding.
Southwestern tapte forresten både jente- og guttekampen. Minor detail, men tenkte dere ville vite det.

- Har spist min første Thanksgiving dinner i dag! Vi spsite på colleget; de har en thanksgivingmiddag hvert år. Det var kalkun, potetmos, no søtpotet-stuff, stuffing, saus, baked beans, gresskarpai og eplepai. Ganske så godt. Det er langt fra å slå norsk julemiddag...INGENTING slår det..men jeg likte det. :} Gleder meg til å prøve den ORDENTLIGE Thanksgiving-middagen på torsdag.

- Jeg skal på Senior Trip første uka av Spring Break! :D :D SO excited. Vi skal til Washington DC, New York og Philadelphia. Tror vi er rundt 30-40 stykker som drar, og det er et antall som passer meg fint. Gleder meg masse. Det blir mye opplevelse og kos for pengene. Synd jeg går glipp av premieren på Dødslekene....

- Jeg elsket Breaking Dawn! Da filmen var over, danset vi rundt i salen til "A Thousand Years". Uforglemmelig.

1 kommentar: