søndag 13. november 2011

Ut i natten

Nå blir det mørkt her rundt klokka 17.30 - 18.00. Jeg tok meg en liten tur ut rundt campus med Terra og kamera.

Jeg liker å ha med Terra. Det er så mange hundeelskere i USA, og folk smiler til meg hele tiden. "OH what a nice, cute dog". Jeg bare nikker og smiler....de skulle bare visst at vi egentlig kaller Terra "The Beast". Hun er inne i en spise-alle-sokker-jeg-kan-finne-periode. Jeg passer på å alltid ha sokkene mine trygt gjemt i skuffen min. Hun spiser også Subway-innpakningspapir og godteri-wrappers. Unstoppable. Det aller morsomste er at hun ikke gjør det fordi hun er dum, men fordi hun er så altfor intelligent. Hun gjør alt for attention.... Jeg vet ikke helt om hun er smart nok til å skjønne forskjellen på positiv oppmerksomhet og kjefting. Silly dog...

Her er nokon av bileta eg har teke. (Hulk....kor eg saknar nynorsk. My life is incomplete.)
UPDATES:
- Det har vært en fin og avslappende helg. Jeg var hos Etienne i går, og vi så The Green Hornet. Utrolig morsomt film! Anbefales.
- Ellers har jeg fullført en del Spirit Week-arbeid. Jeez, jeg er så giraaa. På onsdag skal alt settes opp på skolen, og jeg krysser fingrene for at det blir fantastisk, mind-blowing og pure awesomeness.
- Skypet med pappa, Anders og farmor i dag. Kjempehyggelig!
- Vi hadde blåbærscones til frokost, og de var himmelske. Thank you for making my morning great, Sharon!
- 41 dager til julaften! Jeg skal introdusere "mandel i grøten". Håper jeg får mandelen. Kanskje det er en nordmann-greie. Let's hope so. Jeg vinner ALLTID mandelen. Jeg vinner faktisk så ofte at mamma og pappa måtte endre vinnergaven fra marsipangris til sjokolade fordi jeg ikke liker marsipan. I år skal premien være noe sjokoalde-ish. Vertsfamilien min vet ikke en gang hva marsipan er. Like greit. Smaker dritt.
- Bare 46 dager til jeg klemmer Guro på flyplassen i Kansas Cityyyy! Jeg savner deg sånn, Guro!

1 kommentar: