søndag 27. november 2011

Så tenner vi ett lys i dag..

..vi tenner det for glede.
Nå er adventstradisjonen introdusert til vertsfamilien. Vi har ikke funnet skikkelig lysestake ennå, men vi leter. Lyset måtte tennes uansett.
Jeg sa det lille diktet vi alltid sier hjemme, og det føltes godt med litt norsk tradisjon midt i det VILLE amerikanske livet jeg lever for tiden. Fin lillafarge var det også. Og det luket godt. Tror ikke jeg har tent stearinlys siden jeg kom hit. Sad. Jeg elsker stearinlys. De er så vakre, varme og koselige.

Ellers har jeg laget julekort i hele dag! De blir ganske fine, synes jeg. Så nå kan familie og andre snart glede seg masse til et kort i posten. Jeg har ikke fått skrevet noe ennå, men det er neste punkt på listen.
Nå sitter jeg i senga mi med nyvasket sengetøy i pysjen, hører på julemusikk og slapper heelt av. Det regner ute. Geh. Jeg vet at jeg vanligvis elsker regn, men på denne tiden av året byttes regnkjærligheten ut med snow love. SÅ jeg håper temperaturen raser ned. Under null. Blir der. Jeg trenger så sårt en hvit jul.
Om noen har forslag til gode julefilmer, tas disse gledelig i mot!

3 kommentarer:

  1. LOVE ACTUALLY <3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Narnia- Løven, heksa og klesskapet! ♥
    Det er ikke snø her enda heller. :(

    SvarSlett
  3. woppidooo, i looove juu! and your blog. it's just awesome :_) ps.mine kompiser sier att du er mye vakker etter att ha sitt ditt blogg ^^

    SvarSlett