tirsdag 22. november 2011

Theme Day

I dag var det Theme Day; alle skulle kle seg ut etter trinnets theme, eller ha på seg "the class t-shirt" som vi har fått laget. I vårt tilfelle var themet Harry Potter. Jeg hadde på et grått skjørt, grå strømper, skjorte og griffing-slips.

Too bad vi bare var tre stykker eller noe som hadde kledd oss ut....alle andre hadde på class t-shirt i stedet. Jaja. Jeg fikk hettegenseren jeg hadde bestilt. Lykke! Det står "Rebel Nation" foran, og på baksiden har alle seniorene signert i et 12-tall (for 2012, som er året vi graduater. Ettersom jeg skrev navnet mitt der MÅTTE jeg jo kjøpe den. Du-uh.

I morgen er det White Out Day, så alle skal kle seg i bare hvitt. Og på kvelden er det Turkey Shoot Out, varsity (de gode gutta) rivalkampen mot Madison High School. Jeg gleder meg masse! Fra de to kampene jeg så i går, tror jeg jeg vil si at jeg liker basketball. Det skjer noe hele tiden, er passe voldelig, røft og det scores ganske ofte. Jeg har ikke plukket opp alle reglene ennå, men jeg lærer.

UPDATES:
- I morgen er også siste skoledag før Thanksgiving! Vi får fri torsdag og fredag. Jeg er veldig spent på Thanksgiving-middagen. Om jeg skal dømme basert på college-Thanksgiving-middagen jeg spiste i går, og skolelunsj-Thanksgiving-middagen jeg spiste i dag, kan jeg informere om at det var godt, men langt, langt, langt i fra like godt som norsk julemat.
Kjære mamma og pappa, om dere vil sende pinnekjøtt i posten - værsågod. Feel free.
- Tror jeg skal bli med i Art Club.
- Trenge en ryggmassasje. FYI. Jeg er helt stiv og greier.
- 37 dager til jeg klemmer Guro! <3

1 kommentar:

  1. Røde fisker er kommet i egen pose. Juuust sayin.

    SvarSlett