mandag 31. oktober 2011

Take me to the candyshop

Jeg har funnet mitt amerikanske favorittgodteri! Etter å ha lett lenge og lenger enn lengst, har jeg endelig funnet det.
Amerikansk sjokolade er søppel. Smaker verre enn First Price-sjokolade og eldgammel julekalendersjokolade. Geh. Hvis du har smakt norsk melkesjokolade kan du aldri sette pris på noen annen sjokolade. Dear, Freia, there is no one but you for me.
Annet godteri er heller ikke særlig yum...MEN det er et produkt som has gotten to me. LAFFY TAFFY.

UPDATES:
- Halloween is over. Spiste Halloween-middag på Colleget i dag. Avkuttede fingre i blod aka grilled cheese sticks in tomato sauce. Veldig orginalt.
- Voldelige mennesker oppholder seg i nabolaget mitt. I forigårs ble en fyr knivstukket på Colleget. Heldigvis sitter jeg trygt i sofaen, og jeg vandrer ikke ute om natten. Get the details here.
- Har lest ut Lord of the Flies i English. En særdeles makaber og trist historie. Jeg synes ikke den boka ga meg mer livsglede, eller inspirasjon...which is the way I like it. Heldigvis har jeg Harry Potter til å trøste meg.
- Fikk full score på Government-prøven min i dag, og fikk dermed velge meg et klistremerke. Valgte dette. Oste liksom intelligens.

1 kommentar:

  1. Veldig bra Merete. Stå på og gå heller ikke ut om natten. Freia er på vei. Pappa

    SvarSlett