lørdag 1. oktober 2011

We The Kings!

KONSERT. Me and my friends (jeg har venner. seriously. lover.) dro på konsert i kveld. Supergøy! We The Kings spilte live på Hanover College, og i følge Abby var denne konserten det største som hadde hendt Hanover siden et eller annet mord 15 år tilbake. Dette var store greier med andre ord.
Og jeg har blitt blown away av dette bandet. De var kjempegode! Vokalisten hadde en skikkelig god stemme, sang ikke falskt (gud, hvor jeg hater artister som synger falskt), og de var fem good-looking dudes.
Jeg kjøpte meg en We The Kings-T-skjorte. Den er überkul. Størrelse XL. Det var den siste t-skjorten av den typen, og jeg MÅTTE ha den. Den var essensiell for å leve et videre lykkelig liv.
Da konserten var over, tok vi bilder med tre av bandmedlemmene. Dessverre bestemte blitzen min seg for å gå tom for batteri etter første duden, og, kjære lesere, uten blitz kan man ikke ta gode bilder i mørket. Dermed ble de to siste bildene tatt med mobilkameraer, og jeg skal nok klare å få tak i dem.

Her er Iesha, Chelsie, Alex og jeg.
UPDATES:
- Var på min første American Football-kamp i dag! Det er herved en av mine favorittsporter. Menn i drakter som får dem til å se supermuskuløse ut som hopper oppå hverandre i en stor haug. Eller løper fort.
- Var hos The Nurse i dag. Kjempeskummelt, men jeg var sterk. Vikingblod er alt du trenger for å overleve hva som helst. Jeg følte meg ikke særlig bra så hun tok temperaturen min (under tunga. Why? Hvem sjekker feber under tunga. Makes no sense. Hva om jeg har en kald tunge til vanlig?), men jeg hadde ikke feber. Og får å dra hjem fra skolen her må du enten ha feber eller kaste opp. Jeg var sterk; holdt ut hele dagen!
- Har tatt bilder til Photography Club!

3 kommentarer:

  1. Herregud, jeg er misunnelig!! ELSKER We The Kings, de er favorittbandet mitt.
    Fine bilder!! :)

    SvarSlett
  2. OH MY GOSH DID I READ RIGHT U SAID WE THE KINGS?????????? ilovethem.
    mereteeeeeee, NU belv jeg en aning svartsjuk.

    SvarSlett