fredag 21. oktober 2011

Okay, pumpkinz.

I dag har jeg pyntet døren til walk-in-skapet mitt. Med hjerter. Tre faktisk. Extreme makeover. Rommet mitt er nesten ikke til å kjenne igjen.

Jeg nyter ferien min! 16 dager høstferie er tingen, gutta. Dessverre er det nå bare to dager igjen før jeg må begynne på skolen. Geeh. Men jeg skal utnytte muligheten til å sove lenge, se på film, lese Harry Potter (begynte på serien helt på nytt. På engelsk så klart. Er på Føniksordenen nå) og spise.

Halloween nærmer seg, og alle har begynt å pynte husene sine. Det er et av fraternityene på colleget som har bygget en ny fasade på det store huset sitt. Så nå ser det ut som en borg med kanoner, og det spilles Pirates of Caribbean-musikk konstant. Amerikanere kan være veldig fascinerende. Halloween er nesten som jul i USA. Så jeg kan bare glede meg til hvordan jula blir. Skal innrømme at jeg er littebittegranne engstelig for å bli trampet i hjel på juleshopping.

Akkurat som noen mennesker må dyrke alle juletrærne i Norge, må noen mennesker dyrke alle gresskarene i USA. I dag besøkte vi et slikt menneske. Vi må jo selvfølgelig "carve our own pumpkins", og jeg fikk velge ut et gresskar som skulle være bare mitt. Jeg fant det perfekte gresskaret (...så klart).

Gresskarmannen hadde også en veldig fin hund. Hvis jeg noensinne skal få meg hund, skal den se omtrent sånn ut. Og hete Bamsebrakar.
Nå skal Ken og jeg lage Apple Pie, og så skal vi se Harry Potter og Fangen fra Azkaban. Guttene har Harry Potter-feber. (Just like me.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar