onsdag 28. september 2011

På god vei!

Nå har jeg 16 Ben&Jerry's lokk. Jeg har ikke spist all iskremen helt alene, men jeg har smakt litt på alle. Per nå er Half-Baked, Karamel Sutra og Coffee Heath Bar Crunch...pluss et par andre sikkert.. mine favoritter. Den store taperen er Mint Chocolate-isen. Ugh. Jeg har aldri likt kombinasjonen av mint og sjokolade. After Eights..nope. Tvang meg selv til å smake en skje av isen da. Må ofre litt for prosjektet, you know.

Jeg vil poste et bilde av armbåndet mamma og pappa ga meg. Det fulgte med i en liten gaveeske i pakken jeg fikk fra Norge. Elsker det!
UPDATES:
- Har fått en greie for å gå tur rundt i nabolaget om kvelden. Og jeg er ikke en gang over 40.
- Fikk et smilefjesklistremerke på matteprøven i dag.
- Føler meg lubbenish, men jeg ER ikke lubben. Fortsatt deprimerende, though. Kan heldigvis alltids spise meg lykkelig.
- Lillebrødrene mine er syke, stakkars. Venter på at de skal smitte meg. En idé ville ha vært å barrikadere meg på rommet mitt, men det hadde blitt trist i lengden, og jeg hadde blitt sulten, så jeg droppet den planen.
- SKAL TIL NIAGARA FALLS i høstferien. AAAH, blir så kult. Gleder meg masse!
- Skal besøke Ben&Jerry's i New York. Hihii.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar