onsdag 21. september 2011

Kreativt øyeblikk i mitt liv.

Ja, nå skal jeg fortelle dere historien om et kreativt øyeblikk i mitt liv.
Det skjedde i de dager, da keiser Augustu...nei. Jeg var på tur for et par timer siden rundt college campuset, og tok bilder. Så, i det jeg nærmet meg hjemme igjen, bare falt det et dikt inn i hodet mitt. Here goes:

I love living here at Ken & Sharry's,
They're awesome people, and they give me Ben & Jerry's.

Forresten så har jeg en historie fra hverdagen min også.
I dag spilte vi kickball i PE. Etter en drøss gutter ble det endelig min tur. Følte presset steg da alle bare: "WOOW, NORWAY!" ...oh god, kill me. Takler ikke press. Jeg gjorde meg klar til å sparke ballen som kommer trillende i min retning...og jeg bommer. Seriously? Rodde meg i land med "ey, guys, chill. I'm just lowering their expectations. Get ready for the master kick."
Man har tre forsøk. Ballen kommer trillende mot meg. Igjen. Jeg bommer. Igjen. På dette punktet er jeg nær ved å late som om jeg dør og falle ned på gulvet. But I don't. "Gutta, nå forventer de ingenting av mitt siste spark. HØHØ."
Jeg er sterk, gjør meg klar til tredje forsøk. OG JEG SPARKER BALLEN I EN NYDELIG BUE....og den lander i hendene på Etienne, min franske utvekslingsbuddy. And I was out.
Jeg bare: AAAH, seeeerrrrrr. Etienne, vi skal liksom hjelpe hverandre, jobbe sammen....
Han bare: *holde ballen*
Jeg bare: ....

I ettertid ville folk ha autografen min og greier. De bare: "I WISH I WAS LIKE YOU. I wish I had your awesome kickball skills." Jeg beundret neglene mine på høyre hånd og sa: "I know...I know..sorry guys, I'm natural. It's a gift. Not everyone is blessed like me."
Story of my life. I morgen kommer neste Vampire Diaries-episode. Yuuhuu.

3 kommentarer:

  1. Du er forbilde mitt liksom. truestory

    SvarSlett
  2. Elsker bloggen din, du skriver veldig bra, fine bilder også:)

    SvarSlett
  3. Hva skal jeg si til min skjønne datter
    Som skriver så godt at jeg sitter og skratter
    He, he, ho, ho

    Bildene fra Hanover er herlige, skjønner godt at du er betatt av stedet. Kanskje du kan ta tilsvarende bilder når høstfargene har kommet enda lenger?
    Og når det gjelder kickball! Tøft!
    Glad i deg. Snart skal jeg ta meg en tur til Ben&Jerry's på Karl Johan, så kan jeg se om jeg også blir hektet :-)

    SvarSlett