mandag 19. september 2011

Nummer ett-hundre

Dette er da mitt etthundrede innlegg på denne fantastiske bloggen. 100 ganger awesomeness. Beste bloggen i verden. Jeg må si jeg har kommet ganske langt på min vei til verdensdominans.

I dag fikk jeg pakke fra mamma og pappaaa! Wii. Sharon og jeg hentet den på postkontoret etter skolen. Postkontoret her i Hanover lukter svært godt, av en eller annen grunn. VEL, anyways, pakken var stor. Julaften i september is a new one, men jeg kan absolutt bli vant til det!
Jeg synes kombinasjonen av gjenstander er verdt et bilde. Jeg gadd ikke ta bilde av ballkjolen min som mamma sendte (men jeg prøvde den på, og den passer ennå. Fritt fram for et par oreokjeks til, høhøh). Melkesjokolade, Kvikk Lunsj, røde fisker, skjerfene og luene mine, matteboka for R1 (så jeg har en muulighet til å klare å følge med i R2 neste år), et brev fra mamz, og et nydelig armbånd (som jeg glemte å ta bilde av..skitt au).
AAH, følelsen av å holde hele åtte plater Freia Melkesjokolade i mine hender...ubeskrivelig. Jeg må riktignok gi fire av dem til vertsfamilien min (...mamma stoler ikke på meg. Det var tydeligvis ikke nok å bare fortelle meg over telefon og skype gjentatte ganger at alle skulle få; hun skrev det i store bokstaver utenpå konvolutten til det koselige brevet hun hadde lagt ved i pakken: "MERETE. NB! MELKESJOKOLADE, ALLE I FAMILIEN SKAL HA EN HVER!"), men fire sjokoladeplater holder i massevis. Nå kan jeg dele med venner (gitt at jeg er i det gavmilde hjørnet. Rarely occurs).

Og jadda, jeg skal blogge om stedet jeg bor snart. Og poste bilder av skolen min og sånn. Kanskje jeg velger å vandre rundt i nabolaget med kameraet mitt i morgen. Planen min er å ta bilder av steder som har essensiell verdi i hverdagen min, eller jeg på en eller annen måte føler kan interessere dere (ikke at jeg eegentlig bryr meg om det. At jeg synes det er interessant er det viktigste). Dette kan nok ta litt tid, men husk, mine venner; den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og alle vet jo at denne bloggen holder fokus på pur kvalitet. ABsolutt noe det er verdt å vente på!

UPDATES:
- Høsten kommer snikende til Hanover. Vi har fortsatt temperaturer over 20 grader, men det er merkbart kjøligere ute. Bladene på trærne har så smått begynt å bli rødlige, og det er vakkert her. Nå skal det bli bare vakrere og vakrere fremover; høsten og våren er visstnok helt nydelig her. Gleder meg!
- Jeg har kjøpt et par sjukt sexy sko. Jeg er forelsket (nesten så mye at jeg kan droppe Ian Somerhalder for dem, men bare nesten), og jeg fikk masse komplimenter for dem på skolen i dag. Jeg skal velsigne dere med bilder av dem innen kort tid! Fordi jeg er så grei.
- Jeg er flink til å trene. Ikke feit. Ennå.
- TREDJE SESONG AV VAMPIRE DIARIES HAR BEGYNT. FYI, liksom...aah, det er elskbart.
- Her er to sanger jeg hører masse på i disse dager.

1. Brand New Day - Trevor Hall.
Hver morgen ser vi på nyheter de første ti minuttene av 1st period. Channel One News. Og der spiller de sanger av ulike artister hver dag, og takket være dem fant jeg denne sangen. Feel good.


2. Turn To Stone - Ingrid Michaelson.
Nok en gang har jeg funnet en ny perle gjennom Vampire Diaries. Beste soundtracksene ever. Hører på denne før jeg sovner, OG jeg har lært å spille den på piano. SUPERproud.

5 kommentarer:

  1. Så bra at pakken kom frem med alt innholdet intakt. Når skal du bruke kjolen? Er det i selskapet som arrangeres på colleget? Nå blir det ikke mer melkesjokolade før julepakken sendes, så du får porsjonere så godt du kan :-)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. please dropp Ian Somerhalder for de skoene! he is mine, and you know it.

    SvarSlett
  3. Det var digg musikk - spesielt nr.1. At du har lært den siste (uten noter) er bra. Gleder meg til å høre deg spille og synge din versjon. Kos deg med sjokoladen - de så svært rart på meg på Kiwi'n da jeg kjøpte dem. Sa jeg skulle ha litte lørdagsgodt - men det trodde de nok ikke.
    Hilse papsen din.

    SvarSlett
  4. Wow, 100 innlegg allerede! Og super kvalitet på alle sammen! Ikke dårlig, Merete, jeg synes du har gjort deg fortjent til sjokolade :D Og hvis du har lyst til å fortsette med all treningen når du kommer hjem hadde det vært veldig hyggelig med en basistrenings-buddy :D

    SvarSlett
  5. i'm jealous..but i love u

    SvarSlett