lørdag 17. september 2011

American slumber party

Yessh, my first American Slumber Party. Alex, Cassan og jeg har en helt vill fest hos Cassan akkurat nå. Vi inviterte Oreo-kjeks, Doritos, Ben&Jerry's, lekre kjoler og Seventeen magaziiines! Yea-yeah-yeahyeay, it's a party in the USA.

Vi planla egentlig å se Mean Girls, som seg hør og bør når man har et ekte amerikanske slumber party, men NOEN (Alex) glemte sin ENESTE oppgave; å ta med dvd'en..........skuff. Så nå nyter vi heller episode etter episode av Wizards of Waverly Place. Yohoo.
I love these two weirdos.
And myself of course.
Vi prøvde de ulike lekre kjolene Cassan hadde (I'm in love), og nå planlegger vi kjoleshoppingen som må gjennomføres før skoledansene. Shoes too. Selvfølgelig.
Jeg bor bare en drøy time unna store (S T O R E) shopping malls med klesbutikker, og jeg bor bare ti minutter unna Walmart (som har alt) hvor Cassan og jeg handlet inn all kosematen for i kveld. Nachochips, oreokjeks, fem ulike typer B&J's, surt godteri, pringles, smarties (i USA er smarties noe som ligner bittesmå lovehearts) og ....waaaait for it....KNEKKEBRØD FRA WASA. Jeg gjentar: Walmart har alt.

I'll tell everyone in Norway that Alex og Cassan said 'hello'. (Når de ser at jeg skrev dette kommer de til å bli sååå glade. Det er så lett å glede amerikanere.)
I morgen skal jeg løpe. Masse. Trene til jeg nesten dør. Kanskje. Muligens. Hvis jeg orker.

Check it out: "Hot Guy Special". Aaaah, Liam Hemsworth er så sexy. Og tanken på at vi er nærmere hverandre nå than ever (han er i USA, jeg er i USA) er oppmuntrende. Jeg KAN møte ham på gata liksom. Og spørre om han vil gifte seg med meg.

6 kommentarer:

  1. Elsker bloggen din :D :D !!!

    SvarSlett
  2. Hei :) jeg følger bloggen din hver eneste dag fordi det er såå syykt spennende å se hvordan du har det i Usa, men jeg lurte på om du noen gang angret rett før du skulle dra eller noe? var det ikke skummelt med en helt ny famile, skolen og alt ? :)

    SvarSlett
  3. Hahahaha, genialt! :D:D:D

    SvarSlett
  4. Takk alle sammen! :D:D

    USA er best. Jeg angret overhodet ikke før jeg dro. Det var selvfølgelig trist å dra fra familien, og litt skummelt å reise, men samtidig gledet jeg meg helt ufattelig mye til å oppleve et år in the United States. :D Jeg var ikke engstelig for å møte familien for jeg har mailet med dem siden februar, så vi "kjente" hverandre ganske bra. Skolen var småskummelt, sommerfugler i magen, men supermoro! Ellers kommer du til å stortrives etter kort tid! Du får venner, gjør ting med familien og begynner med en sport.

    Ikke la sjansen til å være utvekslingselev gå fra deg!

    SvarSlett