onsdag 14. september 2011

Aner ikke hva jeg skal kalle dette innlegget..blaheh

Livet i Hanover seiler videre! Elsker dette stedet.
I dag var det rundt 25 grader og sol, noe som er ganske deilig. Likevel gleder nordmannen i meg seg til regn og høstvær, which I love.

UPDATES:
- Har nettopp hatt tre prøver på to dager. Null stress, though. Du vet du er i USA når læreren leser spørsmålene som skal være på prøven + svar dagen før du skal ha den. Selv om det er chiiill, frykter jeg at jeg er dummest i klassen i 3. klasse. Hulkhulk.
- Spiste Ben&Jerry's Peanut Butter Cup (I USA er faktisk peanøttsmør en smak like populær som sjokolade. Hvordan noen fant på å selge peanøttsmørmilkshakes, vet ikke jeg...holder meg til sjokolade) i går, og så på Harry Potter og De Vises Sten. Planlegger å lese alle Harry Potter-bøkene om igjen. På engelsk så klart.
- Har vært flink til å spise salat til lunsj den siste tiden. So far, so good.
- Jeg må tenke ut noe interessant jeg kan blogge om. Noe dere vil vite om mitt fantastiske liv?
- Tok bilder av meg selv i dag. FYI. Here's one:

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha ben and jerrys...jeg må på walmart soon....Du er pen.

    SvarSlett
  2. du er kjempepen.
    jeg er en lazy lazy girl, orkar ikke med skolen just nu... så jeg sitter i biblioteket og leser bloggen din.
    jeg elsker din blogg, merete ! jeg bli alltid så glad när jeg sir att du har skrivit :)
    take care,
    Riikka

    SvarSlett
  3. Så det er slik de gjør det i USA, gir dere både oppgaver og svar dagen før :-) Da må da alle få bra karakterer? Tror du bare skal fortsette med dine gode arbeidsrutiner, så skal du se at 3.klasse kommer til å gå helt fint. Er så glad for at du har det bra i Hanover. Laget forresten plommesyltetøy i går, og det er nok ikke spist opp til du kommer hjem. Det er du vel glad for? Men det kan vel ikke konkurrere med B&J.... Glad i deg <3

    SvarSlett
  4. Du kan skrive og vise mer bilder fra der du bor, ta bilder av skolen, si hvilke fag di har på skolen, og blogge hver gang du har spist ny ben and jerrys ? bilde av den, haha

    SvarSlett
  5. misunner deg når det gjelder prøver! at dere får vite ting dagen før, dårlig gjort... buhu, jajaj, håper du har det kjempe braa! klem <3

    SvarSlett
  6. Life is easy over there, I see. Her hjemme er det vekslende høstvær med sol og 5-15 grader. Muren rundt huset er nå snart ferdig med isolasjon og ny puss - ready for the winter.
    Har spist plommer og epler fra haven - deilig.
    Misunnelig - nei tror ikke det. Klem fra pappa!

    SvarSlett