lørdag 17. september 2011

Made In Norway

Knekkebrød og brunost! Cassan syntes knekkebrød var noe av det tristeste hun noen gang hadde sett......
Jeg prøvde å beskrive knekkebrød for Sharon før jeg fant det på Walmart, men det var vanskelig. "It's like very...crunchy? And shaped like this. And this thick. And very healthy." Jeg vet at jeg muligens kunne ha forklart det bedre...... MEN da jeg viste henne pakken, visste hun hva det var. Og nå vet jeg at knekkebrød kalles "crispbread".
Brunosten var det Sharon som fant. Hun hadde søkt på internett og funnet ut at Whole Foods hadde det, og så lette hun i syv dager og syv netter til hun fant det.

Norgenorgenorge.
Sjekk hva de har skrevet på baksiden av brunosten: "Popular at party time for a "sweet" cheese flavor on your cheese board." I lol'd. Synes kanskje Tine prøver litt vel hardt å selge brunost i Amerika.
Og since WHEN var brunost "great with fresh fruit and crunchy vegetables"? Mulig det er superdigg, men jeg har aldri prøvd.

5 kommentarer:

  1. Haha, har mine doubts om at den er god til frisk frukt og grønnsaker..
    Super blogg forresten!!

    SvarSlett
  2. den er faktisk god til det. lol.

    SvarSlett
  3. Spennende bruk av brunost. Tror jeg holder meg til brunost på grovbrød skive, eller med egg som Anders er glad i. Takk for hyygelig prat i går.
    Pappa

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅ BRUNOST! og knekkebrød, blir ikke mer norsk enn det. NAM NAM <3

    SvarSlett
  5. Hei Hei<3<3
    Nå har jeg laget verdens beste blåbær muffins(Ifølge onkel Gunnar)
    Jeg har tigget til meg DIN oppskrift, skal også bruke den frostingen DU anbefaler...., fredag kveld skal Alexandra ha 20 gjester og da blir de spist opp:)
    Onkel hilser masse, klem tante S

    SvarSlett