torsdag 8. september 2011

Drip drop

I dag har det regnet en del. Ikke pøsregn, bare koseregn. Jeg elsker å krype opp i sofaen i pysjbukse og IU-hettegenseren min etter en varm dusj etter svømmetrening.
Jeg vet at jeg planla å skrive om hverdagen min i dag, men nå er det bittelitt for sent å gjøre det. Jeg brukte tid på lekser og noen extra-credit-oppgaver. Her i USA kan du nemlig få masse ekstrapoeng om du gjør bittesmå ting. For eksempel får du ekstra poeng om du tar med en boks kleenex til klassen (jeg har kjøpt en boks med Disney's Cars på..heheee), eller litt vankeligere; gjør ekstra-credit-oppgaver på ark.

Vi spiste middag på colleget i dag. YUMMY. De har e v e r y t h i n g there. Jeg spiste vaffel med iskrem, jorbær, ananas, sirup og en dott krem til dessert. Skeiet ut. MEN jeg hadde tross alt trent superhardt på svømmingen i forkant.
Etter middag trasket jeg hjem i regnet. (Slightly awkward å ta bilde av meg selv midt i gata, men hva er vel et blogginnlegg uten et bilde?)
UPDATES:
- Jeg klorte benet mitt til blods da jeg spilte basketball i gymmen i dag. Et 1-mm stort sår. PE er blod og svette. Jeg har blitt svært mye bedre i basketball da. Skal knuse alle når jeg kommer hjem til Norge. Hehehe.

5 kommentarer:

  1. Du er best <3 I miss you og jeg vil se deg snart. PE ER VELDUG BLOD OG SVETTE! Idag spilte vi ultimate frieesbe....eller hvordan man skriver det...og jeg fikk den i munnen..og bgynte å blø.........

    SvarSlett
  2. Høres ut som været hos deg er litt mer likt det norske nå. Men i dag morges var det bare 6 grader ute, og der ligger vel Hanover et stykke unna. Men i dag skinner solen her, så nå skal jeg ut i Frognerparken å gå tur i lunsjpausen. Det er en kampanje på jobben nå, vi skal gå minst 10000 skritt hver dag. Og for en kontorrotte som meg, krever det at jeg må ut å gå tur nærmere 1,5 timer hver dag! Alternativt kan jeg jo trene eller gjøre andre aktiviteter og regne om, men jeg har fått det for meg at alle skrittene skal gås! I dag er dag nr 5.
    Kos deg med regnet, Mereten min. Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. Nice :P Have a nice weekend there! And greetings from Finland!

    SvarSlett
  4. Herlig!! Savner deg masse!!
    Det er sol i hamar da, men jeg er på vei til Alta, og her koseregner det.. Så er koselig og sitte med PCen og kaffen, mellomlande i Tromsø og vente på neste fly..
    <3 <3

    SvarSlett
  5. ÅÅ, savner tryne ditt på skolen Merete :D Bra du koseer deg <3

    Eva

    SvarSlett