fredag 24. februar 2012

Sjukers

Not fair.
Hvorfor meg? Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Hvorfor er det jeg som må være 90% miserabel? Hvert fall ikke karma. Jeg er jo så snill. Og beskjeden.
Men hvem bryr seg om hvorfor. Er man syk, så er man syk. Jeg ligger nå under et teppe på sofaen med en pakke kleenex i betryggende nærhet. Jeg har hatt feber og vært pottetett siden i går morges. Har konstant propper i ørene, hulk. Heldigvis er feberen nesten borte nå. Jeg spiste tross alt Ben & Jerry's.....god sans for medisin - jeg vet hva som funker.
AH. Much better. Much, much, much better. Litt selvmedlidenhet og sutring føles godt.

Å være syk er ikke min greie. Særlig ikke forkjølet. Jeg blir slaphappy. I går lo jeg til det punktet hvor tårene renner ukontrollert ned kinnene mine TRE ganger i løpet av skoledagen. To av dem som følge av "To tomater gikk over en vei"-vitsen. Not good. Tror jeg trenger en god natts søvn.

Norway power.
UPDATES:
- Jeg har lest ut The Host igjen. Elsker den boka. Jeg blir helt oppslukt hver gang jeg leser den. Noe som gjorde meg superlykkelig: I går fant jeg ut at de har begynt filming av boka! Så neste år, 2013, kommer filmen, og jeg glee-heder meg.
- Nå er det omtrent 4 uker til jeg drar på Senior Trip til New York og DC! Jeg fikk lista over alt vi skal gjøre i løpet av den uka, and jeez......no time to sleep. Vi skal kanskje dra på The Hunger Games-premieren også! :D
- NEW BIG ADVENTURE: Uka etter Senior Trip drar Sharon, tvillingene og jeg til FLORIDA! Goshhh, jeg får oppleve så mye! Det blir så deilig med strand og palmetrær i noen dager. Mmm. To uker SPring Break er ikke dumt.
- Jeg har myrdet tulipanene Sharon ga meg. Ikke min intensjon. But what can you do?
- Nå kryper jeg tilbake under teppet.

1 kommentar:

  1. meen altså, da e faktisk låv å klage når du e sjuk! da syns vertfall eg. :D stå på. du blir sikkert snart frisk! I luv your blogg! xoxo fra Vestlandet i Noreg.

    SvarSlett