mandag 27. februar 2012

Min venn Oscar

I går fulgte Sharon og jeg hele det 4 timer lange showet. Oscarutdelingen. Jeg har aldri sett på før så dette måtte gjenomføres. Ja, dere, jeg er veldig for å gjøre så mye jeg kan ut av mine siste måneder her!
Det var fire lange timer for her i USA er de glad i reklame. Hvert 7. minutt stapper de inn en pause med drittreklamer. Jeg prøvde å se en film på tv her en gang, men fader....nei..jeg ga opp etter 40 minutter. Å sløse bort en ekstra time på reklame var ikke verdt det. Savner NRK <3 Norsk Rikskringkastning, dere. Det er bra saker, det. Reklamefri. ...og kraftig mangel på underholdende tvprogrammer, men man kan'ke få alt her i verden, I guess.

Emma Stone var fantastisk. Hun er så morsom. Nydelig kjole og flott 'presenter'.
Et annet høydepunkt var da de annonserte de nominerte kortfilmene. Der, helt på slutten, var den norske filmen Tuba Atlantic. Jeg bare: "Oi...*innse at en norsk film har blitt nominerst til OSCAR!!* JA, VI ELSKER DETTE LANDET SOOOM DET STIGER FREEEEEEEM.." Akutt patriotisme. Kunne ikke noe for det. Jeg kom til meg selv igjen etter fullførte fem vers.

UPDATES:
- I dag hadde jeg Math Club-møte. Ok....listen up: VI SKAL SELGE KAKER. Fund-raising. Hello, my life is a movie! ....hva mer er: Det er ikke like kult i virkeligheten så jeg kommer nok ikke til å gjøre det. Det er stor mangel på bestemødre å selge til i livet mitt akkurat nå.
- Terra rev hull i flanellskjorten min i dag. Bad Day.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar