tirsdag 21. februar 2012

Confessions of a Shopoholic

Jeg kunne ikke styre meg...shopping spree.
Kendall, Shelby, Liz og jeg dro til Clarksville, et shoppingområde 40 minutter fra Hanover. Vi dro til Green Tree Mall som er et av shoppingsentrene i dette landet som ikke er grusomt stort.... Fant bukse og bluse på Pacsun, og flere bukser og topper på Hollister. Love this place. Og at klær er halve prisen her i USA gjør heller ikke så mye. :D
Før jeg drar hjem skal jeg skeie helt ut. På tide å begynne å spare!

....denne posen skal rammes inn og henges på veggen min. Sikle.

4 kommentarer:

  1. Heldig, Heldig, heldig.. jeg vil også shoppe på sånne butikker :)

    SvarSlett
  2. Klærne fra hollister lukter så godt! Mine poser henger allerede på veggen..mehe

    SvarSlett
  3. Jeg skal også shoppe, så det blir ikke noe ledig plass i min koffort når vi skal hjem. Gleder meg.

    SvarSlett
  4. Ikke i min koffert heller, sorry!

    SvarSlett