lørdag 18. februar 2012

May the Force be with you

Lørdagskos! Nå sitter tvillingene, Ken og jeg og ser på Star Wars: The Empire Strikes Back. Ken var sjokkert over at jeg aldri har sett filmene før.
Ken: "WHAT KIND OF CHILDHOOD DID YOU HAVE?!"
Meg: ".....Harry Potter?"
Harry Potter var visstnok ikke bra nok. Jeg så ikke noe poeng i å nevne Fritt Fram. Tror ikke Asgeir har heltestatus i USA, dessverre.. Så nå ser vi Star Wars-filmene. Utfyller min mangelfulle barndom. Jeg må jo se filmene før eller siden. En positiv side ved å se dem er at jeg endelig forstår allusjoner. Som da økonomilæreren min sa "And may the Force be with you" før vi hadde prøve denne uken. I made the connection! Woop woop.

Sharon og jeg gikk en liten tur i dag. Vi går rundt college-campusen. Det er rundt 5-10 varmegrader her i Hanover nå. Våren er på veeei.

Jeg elsker amerikansk tv. Det er kanaler for alt. E v e r y t h i n g. Seriously. I dag kom jeg over en interiørdesignkanal. En kanal med BARE interiør- og oppussingsprogrammer. Heaven. Jeg vurderer å bli interiørarkitekt. Jeg tror det er en jobb jeg kommer til å elske. Vi får se!

I går så jeg This Means War på kino i Madison. Kjempemorsom! :D Jeg var der med Kendall, Shelby, Liz, Brennen, Tyler og Daniel. De er den amerikanske gjengen min. Vi spiste på en asiatisk (...amerikansk-asiatisk) restaurant før filmen.
Jeg forteller dere dette for å informere dere om at jeg har et sosialt liv. I tilfelle det ikke har kommet klart frem tidligere. Beklager.

UPDATES:
- Det er en to-tre graviditeter på Southwestern. Du vet du er i USA når folk velger å reprodusere før de har fylt 18 år...
-

1 kommentar:

  1. Her er det skiføre og det blir tur fra Sollihøgda og hjem. Interiørmessig er vi ifull gang vet du - trenger du råd så er det bare å spørre. Det ser så fint ut der du er. Kos deg!

    SvarSlett