mandag 13. februar 2012

The Beauty of Mondays

Jeeh, den der er vrien å se for mange.
La meg herved informere dere om at jeg har hatt en av de beste mandagene i mitt liv.

Stapper inn et bilde til fra photoshooten med jentene her. Alle vet at et vellykket blogginnlegg har bilder i seg.
1. Å våkne til varm dusj, kaffe og blåbærmuffins.
Sharon har skjemt meg helt bort med kokkekunstene sine. Særlig på morgenkvisten. Hvem baker muffins fra bunnen av kl. 06.30? She does. Baahaha.Det gjør den indre kampen så my eenklere når jeg våkner.
"Get up."
"Grynt."
"Meriadde. Get up."
".........hulkhulkhulk."
"...blueberry muffins downstaaaaaiiiiirs.."
*løpe ut av senga og ned til dusjen*

2. Second breakfast.
Engelsklæreren min jeg har i Literatur i første time hadde kjøpt doughnuts til oss i dag! Herre, jeg er i USA. Etter å ha sverget troskap til USA (..hver bidige dag skal man "pledge allegiance"..jeg tror amerikanere frykter at man blir kommunister over natta. Hvis man oppfører seg snålt, stilles ofte spørsmålet: "ARE YOU A COMMUNIST?!") spiste vi. Jeg valgte en blåbærdoughnut. For å være litt Captain Obvious her: Jeg liker blåbærbakst.

3. Ingen lekser.
Det er første gangen på lenge at jeg ikke har hatt en eneste liten lekse! Aah. Oh, sweet life.

4.Mulighet for Snow Day i morgen!
Hittil har jeg følt meg snytt. Den ene vinteren jeg har mulighet til å få fri fra skolen på grunn av snø, snør det ikke.

5. Gossip Girl.
Always a good day når det er Gossip Girl på tv'en.

Eneste nedturen i dag var at jeg fikk vite at jeg ikke kan dra på Prom. Det skal være den første helgen av Grand Canyon-turen min. Jeg er ikke veldig lei meg egentlig. Jeg har jo allerede vært på to skoledanser, og det er ikke altfor mye å skryte av. Dessuten har jeg jo fortsatt Graduation. Det er noe jeg gleder meg til!

Sharon ga meg tulipaner! De står på bordet på rommet mitt ved siden av sengen. Mmm. Vakre.
Sharon og jeg hadde en flott fredagskveld. Vi dro til downtown Madison (nydelig område), drakk kaffe, spiste middag på fin restaurant og så The Vow på kino.
Vi jobber med vannmaling i Painting nå. Visste ikke at det kunne være så gøy.

5 kommentarer:

  1. Blir det snowday i morgen??? Sjekket yr.no?
    Du må jo få oppleve det også. Veldig bra vannmalingsbilde - stilig med de markerte øynene.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å henge akkurat det bildet der på veggen min :-)
    Og muffins om morgenen, med eller uten blåbær, nei det blir nok ikke servert her hjemme. Så nyt det nå mens du kan. Klem

    SvarSlett
  3. Ååå, så heldig du er! :D Kjempefint bilde!

    SvarSlett
  4. Du mestrer vannmaling også du;))) Vakkert!! klem tante

    SvarSlett
  5. Wow! Drit kult maleri, Merete! Virker som du har det veldig fint der borte! :D det gjør meg glad! :) kos deg videre!!

    SvarSlett