lørdag 19. februar 2011

Pakke i posten! Oioi!

Dette er andre gangen jeg mottar noe per post fra "den andre siden"!
Da jeg bakte boller i dag, sto plutselig mamma glisende utenfor vinduet og viftet med en svær konvolutt. Yesyes, mer post til meg! :D
I pakken var det først et brev fra den andre vertsbroren min, Isaac. Det forrige brevet jeg fikk på tirsdag, var fra Owen. Det er så ubeskrivelig koselig å lese brevene fra dem! I dag har jeg brukt god tid på å besvare begge brevene. Tusen takk, gutter!

I pakken var det også et brev fra vertsfaren min pluss en genser! Han er geologiprofessor ved colleget i Hanover, og de har disse superkule t-skjortene med påskriften: "Hanover Rocks" (ser dere dobbeltbetydningen? Heeh? Konge.) :D Og nå, som nytt medlem i geologiklubben, har jeg fått en genser med samme design. Jeg går rundt med den nå.

Det er så deilig å sitte med følelse an av jeg virkelig blir inkludert i denne familien, akkurat slik en utvekslingselev skal. Når man søker om plass i et utvekslingsprogram, finner du alltid skrekkhistoriene om personer som har havnet i fæle familier, historiene som skremmer mange fra å søke. Man tar en sjanse, men det er så absolutt verdt det. Husk at det er mange som får flotte familier også, selv om historiene om dem ikke er like kjent. Jeg tror ikke jeg kunne fått en bedre familie, jeg!

Her har vi konvolutten...
...og HER har vi genseren! Hanover Rocks!

2 kommentarer: