søndag 13. februar 2011

I am strong, I am invincible

Nå er jeg døden nær. Jeg vil bare synke sammen i senga mi, grynte under dyna og kose meg med tv-serier og filmer. Vinterens troppstur med 1. Tanum er overstått, og jeg er tom for gnist. Hvorfor er det søndag allerede? Det betyr jo at det er....mandag....imorgen. Buhuu....
Jeg har gått på ski opp og ned og bort og frem i Vestmarka, jeg har spist masse dritt (sukker <3), vandret rundt med snø til hoftene, passet på barn og kost meg glugg i hjel. And the price must be paid: Nå er jeg døden nær. Sukk. Bra jeg er sterk og uovervinnelig. Jeg klarer meg nok skal dere se!



I am woman - Her med jentene fra Sex and The City

For ikke å gi fullstendig opp og gå mot lyset, gauler jeg høyt til denne sangen nå. Innleggstittelen er et utdrag fra sangen, og selvfølgelig passer jo de ordene perfekt for meg. Falt for den da jeg så Sex and The City 2 for noen dager siden. Haha! Nå ble jeg litt gladere; kom på at jeg har lastet ned den nyeste episoden av Vampire Diaries! Lykke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar