lørdag 5. februar 2011

Jeg vil bade i sjokolade

Først vil jeg gjøre alle oppmerksomme på rimet i innleggstittelen. Sånn.
Her har dere oppskriften på noe av det beste som finnes i denne ville verden.

Sjokoladekokoskuler (20 stk)

1 dl Kokos
1 dl Sukker
2 dl Havregryn
2 ss Kakaopulver
1 ss Vaniljesukker
1 Egg
2 ss Smør

Bland alt sammen sammen til en klissen deig. Lag små kuler. Rull dem i kokos. Sett dem på en plate, og sett platen i kjøleskapet. Vent så lenge du klarer. Gjerne mer enn 20 minutter, skjønt 20 minutter er ufattelig lenge når det er snakk om sjokolade så ikke overanstreng deg; klarer du ikke å vente i mer enn 10 minutter så får det bare stå til. Spis!



4 kommentarer:

  1. awesome blogg. men du må blogge meeeeeeeer. og jeg kan ikke lese overskriften når du har sånn sær skrifttype. hehehhehhehe

    SvarSlett
  2. Jeg prøvde oppskriften din, uten kokos fordi jeg ikke tåler det :)
    De var nydelige, og superenkle å lage! Takk takk, Merete! <3
    Og flott blogg!

    SvarSlett
  3. Kan du ikke lage litt mer av de? Vææær så snill?!
    Hilsen en for første gang har lest en blogg! (broren din, den lille)

    SvarSlett