torsdag 3. februar 2011

Ett år i det store utland

Hei, verden.

Dette er en blogg om utveksling, en blogg om min kommende reise til United States of America, og alle de følelser, tanker, prosesser som følger med. Grunnen til at jeg vil blogge er ganske enkel; jeg vil fortelle alle her hjemme hva som skjer, jeg vil at andre skal vite mer om det å dra på utveksling (fordi det er et eventyr som jeg mener alt for mange ikke kaster seg ut i) og jeg er glad i å skrive. Tre veldig gode grunner, spør du meg!
Følg meg og mitt år i det store utland!

- Merete

5 kommentarer:

  1. Du er såå heldig som har fått familie! jeg vil også ha :(
    Gleder meg til å lese bloggen din <3 <3

    SvarSlett
  2. Nice! Håper det kommer nye innlegg her litt oftere enn det gjorde på den gamle bloggen ;)
    Gleder meg til å lese bloggen <3

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å lese den Merete! Når drar du? :)

    SvarSlett
  4. Yvonne, jeg skal så absolutt gjøre mitt aller beste! :P
    Jeg drar i slutten av juli! :)

    SvarSlett
  5. http://weheartit.com/entry/6779847
    Hihi.
    Jeg vil også lese bloggen din! Fin! :D

    SvarSlett