onsdag 16. februar 2011

Brev i posten!

I går kveld stoppet pappa og jeg med bilen for å sjekke postkassen på vei hjem, og der, helt nederst, lå et brev addressert til meg! Reklame? No.. Regning? No.. Ordentlig brev? JA! Utrolig, ordentlige brev er så sjelden...har ikke fått ett eneste ett på evigheter. Brevabstinensene var sterke, men nå, nå går det bedre. Jeg er sterk.

Brevet er fra den ene vertsbroren min. Åh, jeg ble utrolig glad da jeg fant det! Konvolutten inneholder atskillige ark. Han har tegnet broren sin, seg selv og meg på en lang reise som går over flere dager, og flere ark. Vi går over hengebroer, klatrer i trær, sklir, går opp, går ned og alt mulig. Håper ikke de forventer at jeg skal være så tøff! :O
I tillegg har han skrevet en hel side om seg selv. Jeg har lest brevet mange, mange ganger. Nå har konvolutten fått plass på hylla på rommet mitt :D På lørdag skal jeg sette meg ned å skrive et brev tilbake, et langt og flott brev. Det tar vel cirka én uke fra jeg poster det her i Norge til det ankommer USA.

Thank you, thank you, thank you!

4 kommentarer:

  1. Åhåhåh, så koselig! Heldig :D

    SvarSlett
  2. ntaaw! jeg er sjalu:) barn er kule.

    SvarSlett
  3. Åååhåhå, så søtt! :)

    SvarSlett
  4. virker som du kommer til en bra familie merete:):):)

    SvarSlett