tirsdag 22. februar 2011

Hey Grandma!

Nå skal min nusselige lille lillebror og jeg ta toget heelt selv til mormor. Det er jo litt skummelt, men vi får være sterke.
Jeg elsker å stirre på mennesker på toget. Det er så genialt mange ulike typer i dette samfunnet, og på toget sitter alle side om side. Kos. Og etter togturen, pluss en liten spasertur fra stasjonen og til mormors hus, venter fred og ro og mat. Det blir nok deilig å tilbringe et par dager i internettfri sone! Dessuten er det jo kvalitetstid med mormor og Anders-bror :D

Jeg slenger på et par bilder fra Guro (en god venninne av meg som også skal på utveksling til USA) og min sin muffinsbakst. Oppskriften er dessverre hemmelig, men jeg kan avsløre så mye som at når du har smakt Guro&Merete-muffins, smaker alle andre muffins billig og teit. Hehehehe.

3 kommentarer: