torsdag 24. mai 2012

Senior Prankkk

Nå holder jeg på å dø. Av trøtthet. Nothing serious. Jeg la meg kl. 23 i går kveld og sto opp kl. 4.15 i dag morges. "Hvorfor, Merete? HVORFOR I ALL VERDENS LAND OG RIKE GJORDE DU DET?" lurer dere kanskje. Hhøhø, let me enlighten you. I dag var det senior prank, og en gruppe seniors møtte opp på skolen kl. 05 for å sette i stand hele greia. Senior prank betyr at seniorene gjør en håndfull rampestreker på skolen, spesielt rettet mot juniors.

Da alarmen gikk av, fikk jeg akutt lyst til å skade noen, men jeg tok meg i det. Jeg fikk laget en kopp kaffe og tatt en dusj, og litt før fem hentet Shelby meg. Vi gaulet Taylor Swift's "Mean" for å våkne, og sakte men sikkert kom jeg til live. På skolen satte vi i gang forberedelsene til senior prank 2012. Vi dekket hele junior hallway'en med red solo cups fylt halvveis opp med vann. I tillegg satte vi frem en CD-spiller som spilte sangen "Red Solo Cup" på repeat. Jeg kan stolt informere om at jeg nå kan denne sangen utenat som følge av at den spilte på repeat fra kl. 5 til skolen startet kl. 8. Youhuhuh. Hadde den på hjernen resten av dagen.. "....red solo CUP! I'll fill you UP! Let's have a party...nanana"


Vi blåste opp masse ballonger og fylte dem med glitter, låste igjen all lockers'ene med strips, bandt garn frem og tilbake gjennom gangen, dekket trapper og toaletter med plastfolie og puttet små fisker i alle vaskene på badene. Vi var så godt som ferdige kl. 6.30, og da dro alle til McDonalds for å spise frokost. Only in America. Hahha. I'm Lovin' It. Første gang jeg noensinne er på McDonalds før solen har stått opp - den sto opp i det vi ankom.
Senior Prank'en var en stor suksess! Alle lærerne elsket den. Og seniorene. Juniorene-......not so much.
GREAT JOB, CLASS OF 2012! (Oh, å være "russ" to ganger. Heheh)

UPDATES:
- Gjennomsnittlig 30 varmegrader hver dag.
- Diskuterte nevnte temperaturer med den tvilsomme vaktmesteren på the gym på colleget i dag.
- Jeg har fått tilbake uglemaleriet mitt som jeg deltok med i den konkurransen.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, så genialt!
    DEN uglen- FANTASTISK! :O :D :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig morsomt. Ha ha ha, kanskje en ide for russen neste år?

    SvarSlett
  3. Herlig;)) Varmt her også Merete, 28 c faktisk.... Skal vare lenge!!! Idag drar jeg til Bergen, imorgen Kreta, søndag Trondheim, mandag Kypros, mandag kveld Råholt;)) ha det godt, snupp... Klem

    SvarSlett