onsdag 16. mai 2012

Kongens Øy

I går dro fysikklassen min til King's Island, en fornøyelsespark i Ohio. Vi kjørte to små busser dit kl. 8 om morgenen, og vi var fremme der rundt kl. 10, da det åpnet. Det er en flotters park, ganske stor og med mange svære berg-og-dalbaner! Vi tok The Drop Tower først, og videre fulgte Vortex, Diamondback, Fear of Flights, Firehawk og mange fler. Jeg gikk også for de mindre attraksjonene som huskene aka Sverre på Tusenfryd, blekksprutkarusell som den på Tusenfryd, og den tradisjonelle karusellen med hester og vogner. De hadde en Starbucks der også, så jeg var lykkelig.
Det var sol og 27 varmegrader. Mm. Ikke for å skryte eller noe.

UPDATES:
- I dag dro jeg til frisøren. Utnytter billige servicer i USA mens jeg kan. Mehe. Klippet det som sist gang. Bilder kommer sidennnn.
- Første pakken hjem ble sendt på mandag! Så nå når den nok hjemlandet innen to uker.
- Jeg kom på fjerdeplass i en kunstkonkurranse som kunstlæreren min meldte meg på. Han sendte inn et maleri av en ugle, og fortalte meg i dag at jeg ble nummer fire. Jeg vet ikke hvor mange som deltok, men det er visst en ganske bra plassering. Så jeg er fornøyd. :} Poster bilde av bildet når jeg får det tilbake!

1 kommentar:

  1. Hvordan var 17.mai feiringen din? Du var jo veldig norsk med flagg på kinnene i går :-) Vi teller dagene til vi kommer til deg. Men først skal Anders konfirmere seg, så oppgavelistene våre er lange de neste to ukene. Ha en super helg. Klem <3

    SvarSlett