fredag 18. mai 2012

FOR NORGE!

17. mai har aldri vært mer annerledes, men jeg hadde det supert likevel! Til tross for mangel på skolefri var det en dag full av patriotisme. Jeg gikk helt ut med norske-flagg-tatoveringer på kinnene (takk, Anna, haha), 17.mai-sløyfe, kjole, rød blazer og røde sko. Tror egentlig mange av amerikanerne syntes det var ganske kult. Og det syntes jeg også. Obviously.
Jeg troppet opp på skolen med hodet hevet høyt, og hver gang folk spurte meg om noe gaulet jeg første vers av Ja Vi Elsker som svar (...eller kanskje bare 2 ganger. Close).

Etter skolen dro Saige, Kendall og jeg ned til downtown Madison på kaffedate. Været var helt fantastisk og vi tok en bunch av bilder ved fontenen der nede. Oh, jeg kommer til å savne vennene mine her ufattelig mye.

På kvelden dro jeg til Liz på overnatting. I dag er det Senior Skip Day, så vi skulle ikke på skolen. Perfekt kveld for en overnatting med andre ord. Senior Skip Day er den dagen alle seniorene skulker skolen; det planlegges i all hemmelighet. Vi var smarte og valgte en fredag. Langhelg, wohoho.
Vi hadde et bonfire hos Liz - grillpølser (et hint av 17. mai, right there) og s'mores. Liz bor på en gård, og hun har et tjern som vi krysset i en liten båt just for kicks. Hun har også geiter, to kuer, griser og hunder. Hundene hadde født valper rundt påske, så åtte små, uimotståelige valper trasket rundt på plenen. Jeg vil ha en. Liz said I could.
Jeg hadde det helt supert. Da jeg kom hjem i dag, stinket jeg bål. Jeg tror aldri jeg har luktet så mye bål i hele mitt liv. Nasty. Så jeg dusjet litt vel lenge. Men etterpå var jeg ren. Kjemperen.

UPDATES:
- Jeg vet ennå ikke om jeg får gå med seniorene under graduation. Venter i spenning.
- Stresser med å få samlet fagbeskrivelser og innholdsfortegnelser fra lærebøker. Trenger papirer på alt jeg har gjort her for å gi til Sandvika vgs når jeg kommer hjem.
- SOL OG VARMT. LOVE IT.
- 6 ordentlige skoledager igjen. Meheh. Resten er 1 x fri, 1 x halv dag (spise frokost og øve graduationseremonien), 1 x tur til fornøyelsespark med seniorene, 1 x graduation.

1 kommentar: