fredag 27. januar 2012

Funky Foreigners

Here we are. Dødslekre. Kjekke. Tiltrekkende and beyond. Det er jo en grunn til at vi alle tre endte på Homecoming Court.
Javier fra Spania, Merete fra Norge og Etienne fra Frankrike. De tre utvekslingsstudente som går på Southwestern High School i år. Jeg er glad for at vi bare er tre utvekslingsstudenter...innbiller meg at det er lettere å bli integrert i samfunnet og komme seg godt inn i skolemiljøet. Innrømmer at det er fint å være eneste jenta av oss også. One of a kind. Det er noe ved det.

Og her er Shelby og Liz, mine med-potensielle-Homecoming-Queens. Jeg er glad for at "konkurrentene" mine er noen jeg er glad i. Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg om jeg vinner eller ikke - jeg har jo kommet helt hit! Jeg er én av de fire seniorjentene som ble valgt ut. OG jeg får kanskje et sånt bånd. I hope I do. Da er alt verdt det, og verden skal smile.
Så. Big Day tomorrow. Homecoming er kl. 19. Da skal håret være fikset og kjolen på. Jeg skal gå ut til midten av banen i "the Gym" med Etienne. Der skal vi bli stirret på av tusen mennesker. Men la meg fortelle dere...I will stare back. Og smile. Og vinke. Skru på sjarmen. My short moment of American fame.
Dette blir uten tvil den mest amerikanske opplevelsen hittil! WOHOOO.

5 kommentarer:

  1. Du vinner nok, søte Merete! Ellers er det noe galt med Amerikanerne :)
    Virker som du har det super fint!!
    Savner deg <3

    SvarSlett
  2. Nyt kvelden. Gleder meg til å få referat når vi skyper i morgen. <3

    SvarSlett
  3. oh Merete, keep shining like a star wohohoo ja håller tummena upp för dig ;)

    SvarSlett
  4. du maa kose deg masse, gjort det samme selv i ohio columbus..
    Bodde der i et aar:) nyt tiden..

    http://parganorway.wordpress.com/

    SvarSlett
  5. Når søkte du om stipend, hvis du gjorde det i det hele tatt da? :) Skal til USA neste år, så lurer på når jeg må få gjort det :p

    SvarSlett