mandag 30. januar 2012

HOMECOMING!

SJEKK HVEM SOM VANT A!

......kødda. Det var Liz og Louis. Homecoming King and Queen! Gratulerer så masse, masse, masse, Liz. Hun fortjente det.
Hva Merete tenkte da hun ikke vant:
.....Hva Merete gjorde:
Åh, I'm such a good person.
Rewind. Her er jeg før jeg dro til skolen. Vi måtte kle oss pent. Finkjolen skulle ikke på før senere. Fikk mange komplimenter for blazeren (og personlig elsker jeg den).
Kjole og sko ligger klare. Vi skiftet inn i kjolene halvveis uti første basketballkampen. Jeg innrømmer at jeg var litt nervøs.
Malia, jeg og Shelby!
Her står Etienne og jeg. Venter på vår tur. Heldigvis hadde jeg roet meg litt ned, så jeg var ikke redd for å falle. Phujuu. Ready for our sweet moment of fame.
Vi sto på midten av banen mens de leste opp skjemaer vi hadde fylt ut på forhånd. "Merete is the daughter of.... She's the sister of ..." (Jeg skrev ned begge settene av foreldre og brødre), "Her favorite subject is art, and her favorite teacher is Jesus (høhøhhø). After college she wants to be a world leader, and right now she works as an ambassador of Norway. Merete would like to say: Love y'all. World peace, please." Jeg er så vittig.
Fjorårets konge og dronning kom inn, akkompagnert av to nusselige små barn. Det var like før jeg kidnappet dem. De bar prinse- og kongekronen.
Etter at prins og prinsesse, konge og dronning var kronet, måtte alle som var på Homecoming Court sitte på stoler på kortenden av banen. Der skulle vi smile og vinke... nei. Vi måtte sitte der første halvdel av kamp nummer to. Null stress.
OG SÅ FIKK VI BÅNDENE. De etterlengtede, velfortjente båndene. Åh, herre, jeg eier et bånd som man ser på film!! "Homecoming Court 2012" Nå kan jeg dø lykkelig.
Meg og Saige.
Here we are again.
Sliten i smilemusklene. Lover. Det var den lengste smileøkten i mitt liv. Etter fem minutter er alt du ønsker å se sur ut, men så husker du at "nei, fader, tusen mennesker stirrer fortsatt på meg. Dø."
Det var en super kveld!
Etter Homecoming dro Shelby, Liz, Kendall og jeg til Madison. Vi spiste på McDonalds, kjørte rundt, slappet av ved Ohio River, og kjørte til slutt hjem til Shelby der vi så filmen "50/50" og spiste godteri. Favorittgodteriet mitt her i USA er Sour Patch Kids, sure små greier formet som små mennesker. Halvparten så store som seigmenn. Vel, jeg fant en pose med 800 gram = fin filmkveld. Everything is bigger in America.

8 kommentarer:

  1. Haha, du er så herlig, Merete! :D Men bra du klarte å styre deg, da, og ikke knocket ut Liz. Bildet ble i alle fall genialt! :D Og jeg er glad du hadde en fin kveld! <3

    SvarSlett
  2. Så fine dere var! Og spesielt du :-)
    Båndet blir et morsomt minne fra USA-oppholdet. Herlig billedserie, er det Sharon som har foreviget deg i alle disse posisjonene? Klem <3

    SvarSlett
  3. høres ut som at du har hatt en fantastisk bra opplevelse, american homecoming, come on! hvor gøy er ikke det lissm? heldige deg - håper du får oppleve masse mer! <3

    SvarSlett
  4. Virker som du har det fint i USA! Kos deg videre :)

    SvarSlett
  5. Å, du er så genial! :D

    SvarSlett
  6. Det var jo du som skulle ha vunnet da!!!!<33 haha... Hvis jeg hadde stått ute på den banen hadde jeg fått sammenbrudd :D Men nå var ikke det tilfellet
    Hilsen din bola bror

    SvarSlett
  7. Merete Merete sinä olet niin ihana tyttö!
    Elsker å lese din blogg. ooh.

    SvarSlett
  8. Å så utrolig Amerikansk!!!! Jeg digger det;)) Vil gjerne låne båndet ditt, og stjele midjen din. Du er nydelig, klem tante<3<3

    SvarSlett