tirsdag 3. januar 2012

Familiekos!

Tur i snøen! Det er viktig å nyte det så lenge det varer. Halvparten er borte allerede......på tide å legge seg ned i fosterstilling og gråte i et par timer.
I <3 vertsfamilien min. Gleder meg til å tilbringe fem måneder til med dem.

Så begynner jeg på skolen igjen i morgen. GEH. Død og fordervelse. HOWEVER, jeg gleder meg jo litt til å prøve de nye fagene mine. Forhåpentligvis blir det litt mer utfordrende! Regner med det. Har jobbet litt med matte i dag som den håpløse nerden jeg er. Tror jeg kan klare dette!
Ellers har jeg bare slappet av hele dagen. Sharon bakte brød og lagde lefser. Mmm. Vi gikk en liten tur også. Veldig deilig. Skyping med mamma, pappa og Bolla var prikken over ien.
Nå skal jeg lese Harry Potter. Det er det alle de kule barna gjør den siste dagen i ferien.

3 kommentarer:

  1. Neeh, jeg SÅ på harry potter siste dagen i ferien. Mens jeg strikket. Det er myye kulere og goodtimes og sånt!

    SvarSlett
  2. Nå må jeg jo si at Gone er kulest... Det er en avhengigskapende serie :D
    Sees neste gang vi ser hverandre<3

    SvarSlett
  3. Hvordan uttaler de navnet ditt i Usa? eller Har du et kallenavn? :)

    SvarSlett