onsdag 25. mai 2011

Meretes Scrapbook og Dagbok

Ja, det er da tittelen på min nye baby; den lilla boka mi som jeg fikk til bursdag av mormor. Jeg har pyntet forsiden (mangler fortsatt et bilde der), og begynt såvidt på innholdet - en hel side om den fantastiske vertfamilien min og hvor mye jeg gleder meg. I denne boka skal jeg forevige året mitt i USA. Superlurt! Å skrive dagbok kan være fint både for å huske ting du ikke vil glemme ned til hver minste detalj, og for å få ut følelser om det trengs. I denne boka skal jeg lime inn både bilder, billetter til kinofilmer eller events, og selvfølgelig emballasjen til My Future American Favorite Candy.

Om femti år..ja, da er jeg sikkert ganske så gammel og rynkete..da skal jeg hente frem denne boka, blåse av støvet og gjenoppleve hele greia.

3 kommentarer:

  1. Genialt! Du kommer til å fryde deg når du leser den når du bir eldre :)

    SvarSlett
  2. Det var det jeg også tenkte! Blir utrolig morsomt. :}

    SvarSlett