torsdag 12. mai 2011

Bursdagsgaven min!

I dag har jeg altså bursdag. 17 år, jesus...heldigvis ingen tegn til grå hår ennå. Jeg venter i spenning.
Været på bursdagen din skal si noe om hvordan du har vært det siste året; i Sandvika-området har det i dag vært både torden og sol, og dette mente min venninne Yvonne var et godt bilde på splittet personlighet. JEG, Yvonne? Takk, men jeg aner overhode ikke hva du mener.
I tillegg fikk jeg mail fra områderepresentanten min i dag: JEG SKAL VÆRE SENIOR. Yes. Score. Hurra. :D Uansett hva være skulle tilsi, så har jeg åpenbart vært snill nok dette året!


USA nærmer seg - and I can't wait! :D

3 kommentarer:

  1. Uuuu senior! Du har helt klart vært snill i år ja :) Gratulerer med dagen, igjen!:D

    SvarSlett
  2. Snill og snill :P Mer gulling? x)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med vel overstått 17 års dag! Jeg prøvde å få skrevet i går, men da var det var helt umulig å få lagt inn kommentarer her.

    Håper du får en hyggelig feiring i morgen.

    Liker forresten veldig godt bloggen din. Flotte bilder du tar med kameraet ditt og morsomme tekster.

    Hilsen Eva

    SvarSlett