mandag 9. mai 2011

HULK HULK

Nå ligger jeg her på magen i sofaen. Jeg har innsett min prøvepuggeselvkontroll ikke er til å stole på i dag. Men det så får så være. Jeg er ukonsentrert med god grunn! Jeg sendte mail til områderepresentanten min og spurte om hun visste hvilket trinn jeg skal gå på i USA, og hun sendte mail til rådgiveren der, men jeg har ikke fått svaaar. Og jeg er så spent, så spent! Blir jeg senior eller junior? Jeg vil nok helst bli senior (det vil jo alle), men jeg klarer meg helt fint uansett. Vi får se.

Ikke engang my awesome camera klarer å fokusere på de rette tingene i dag. Hulk.

3 kommentarer:

  1. ukonsentrert er et fint ord for flere av oss sin sinnsstemning i dag tror jeg!

    du var veldig søt på det ufokuserte bilde da

    SvarSlett
  2. Tipper den prøven går helt greit for deg uansett ;)

    SvarSlett
  3. Du er alt for heldig, USA er nok alt for kult!

    SvarSlett