mandag 16. mai 2011

Bursdag, friends and calories

Borddekking i ekte jentestil. Bare rosa som duger.

Vennene mine. Noen av dem, jeg har selvfølgelig maaange, maaange flere....miss popular, heh.

GURO! Hvorfor måtte du gi meg hjemmelagde oreokjeks? Jeg hater deg (JEG ELSKER DEG<3<3<3<3).

Åh, mer kalorier. Elsk. Dette er The Last Muffin. Alle de andre ble konsumert på under 5 minutter av de sultne vennene mine.

Her har vi et lite stykke Norge som Yvonne hadde hjerte til å forære meg. Jeg skal ha dem med til USA. Satser på at sammen med norsk-flagg-tatoveringene jeg fikk av Anna, et til hvert kinn, kan jeg troppe opp på skolen første skoledag på Southwestern Highschool. Da får jeg nok mange (ingen) venner.

Jeg fikk også dollar. EKTE DOLLAR. Jesus, jeg har tatt på en dollar - mitt liv er komplett!

5 kommentarer:

  1. ÅÅ <3 jeg hadde det kjempe kos altså

    SvarSlett
  2. Den siste muffinsen ble spist av meg....til frokost....I love(hate...) you too usa <3

    SvarSlett
  3. Fine bilder :) Hadde det kjempe koslig! <3

    SvarSlett
  4. kan du legge ut noen tips til design på blogspot? noen koder?

    SvarSlett
  5. :D
    Jeg har ikke brukte noen koder egentlig. Valgte meg en grunnmal og benyttet meg deretter av de ulike innstillingene under "utforming" for å gjøre den til "min egen". :)

    SvarSlett