tirsdag 26. april 2011

1 2 3 måneder til

Mai, juni, juli. Så drar jeg. Stikker til USA  liksom! Det er ikke lenge.
Egentlig er jeg klar for sommerferie nå, jeg. Kjempeklar! gah...lite fristende å begynne på skolen igjen etter påske. Nå har jeg blitt helt skjemt bort med påskeegg, tv og tepper og puter ute på verandaen. Hardt liv.

Hvert år får vi påtegnede egg til egg en morgen i påsken. Alle eggene er gjemt under fantastiske filtkyllinger som ble laget i min tidligere barndom, og først må alle gjette hva som er tegnet på sitt egg før de får fjerne filtkyllingen og se om de gjettet riktig. Tegningen skal helst vise noe som er viktig i livet mitt akkurat nå....og jeg gjettet..wait for it....USA. Guess who got it riight?
Her ligger altså lille Merete og drømmer om sin store reise til USA. Pappa er en sann kunstner altså!

Nå skal jeg nyte påskeferien/skolens planleggingsdag videre på verandaen med Vampire Diaries. Super serie, bok og tv. Tenk å få være Nina Dobrev; hun kysser søren meg mange svært pene menn under innspillingen av tv-serien. Sukk..

2 kommentarer: