søndag 24. april 2011

Barceloona

Denne påsken har jeg tilbragt 5 dager i vakre Barcelona. En av de nydeligste byene jeg har sett! Ryddige gater, vakre bygninger, fine parker...blabla..rett og slett herlig! Jeg har spist - alt for mye - god mat, besøkt steder det er verdt å besøke, fylt minnekortet på kameraet mitt og møtt Märtha Louise, Ari Behn og deres tre døtre. Vi satt ved siden av dem på flyet, og kom i prat.

Utdrag fra interessant samtale med Ari:
Ari Behn: *lene seg slightly over setekanten* Leser du om vampyrer eller?
Merete: *gjør seg klar til å nikke på hodet og si: Forfatteren skriver veldig godt*
Meretes mamma: Ja, det er noe med jenter og alderen.
Merete: *selvmord...................*

Vi traff dem igjen på vei hjem også. Meget hyggelig! Vurderer å skrive en lang og interessant bok om det hele: "Merete møter Ari". Tre bind burde holde. Bestselger!
Videre her kan dere nå nyte et eksklusivt utvalg av bildene jeg har tatt på turen.


Anbefales å besøke byen! :D

2 kommentarer:

  1. Å, haha, konge! Ari er den beste parodien på seg selv.. Fine bilder! :D

    SvarSlett
  2. Jeg var der woho

    tvilsomme ungdomsherberger er kos og hygge

    SvarSlett