onsdag 6. april 2011

Ja da kan søren meg sommer'n bare komme..

..for JEG har fått nye solbriller. De er perfekte! Elsker dem! Hvem trenger gutter når man kan kjøpe ting! (Jeg er overhode ikke materialistisk..) Heehee... Vel, jeg feirer i hvert fall dagens (eller kveldens..kl. 18 defineres vel som kveld) 12 varmegrader med solbrillekjøp og fruktspising. Hvis det snør imorgen så dør jeg. Nesten. Litt. Kanskje.


Jeg eksperimenterer fortsatt med det nye kameraet mitt, OG VET DERE HVA? ..No, you don't.. Kameraet har ikke blitz. Sjukt. Trodde ikke man solgte kameraer uten blitz. Verden gir ikke mening lenger.
Og jeg har forresten ikke tenkt å si hvor jeg kjøpte solbrillene fordi jeg er redd for å mislykkes som blogger ved å henfalle til skjult reklame og sånt. Nei, det var vel en løgn. Egentlig vil jeg bare ikke at noen andre skal ha like for det er så teit. Kniis!

1 kommentar:

  1. Var ikke redd för att mislykke som blogger, det gjör du ikke. fordi du er perfekt. puss på deg :3 så morsomt att lisa ditt blogg, jeg liker den mye ! hihih guess who:_D<3

    SvarSlett